New!

Var på stan med min käre far idag och strosade runt och fick med mig hem två grejer, en ny svart skinnjacka som pappa var så snäll och köpte till mig för att han ville att jag skulle ha den sen hittade jag en lång kofta som jag tyckte var fin men jag har aldrig varit intresserad utan långa koftor förut för jag är så kort så det blir klänningar på mig som nästan nuddar golvet typ haha men den här koftan tyckte jag om som jag fick utav min käre far! =D tack
Båda är från Vila och koftan är rätt svår att visa på bild för den är så lång hehe

För nån vecka sen så beställde jag foton från nån hemsida som jag inte minns vad den hette men ialla fall så fick jag hem fotona för nån dag sen och jag tyckte verkligen om dom!

Beställde tydligen 66 bilder men jag trodde att det bara var 48 bilder men tydligen inte hehe. Men 66 bilder för 90kr och det tyckte jag var ett bra pris =)


XOXO/Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback