it's summer but it does not look like summer

Nu var det ett tag sedan sen sist.
Det som har hänt på senaste är att jag eller ja alla skolor har fått sommarlov även fast vädret inte visar att det är det. Ludvig är i Grekland och är saknad!, kusinen har skaffat en hund vid namnet Stefan som är en mops (måste bara nämna det att hela släkten typ bråkar över han för han är så söööööööööt, alla vill ha han) sen kommer jag inte på något mer!

 
Idag ska jag och min käre vän Louice vara med varandra och det var ett tag sedan sen sist. Tror vi får passa på innan hon börjar jobba! 
Hittade den här bilden som både jag och hon är med på och vi gick i 9an så det var ändå ett tag sedan nu.
hahaha dör!
XOXO/ Anna-M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback