GlossyBox

Ligger hemma i feber! Men nu ska jag inte prata om det utan GlossyBox som jag fick av älsklingen när jag fyllde år! Aah älskar glossy box redan efter första boxen!

Fick min första box igår och tänkte att jag skulle skriva om varje box vad som är i och sen när månaden är över så gör jag recensioner på produkterna man fick och säger vad jag tyckte om dom :)
Boxen ser ut så här!
Och när man dragit upp rosetten så ligger produkterna där i lådan! Man får ett kort med så man kan läsa vad produkterna är för något!

1. L'OCCITANE Almond shower oil - härlig och mjukt skummande duscholja som är rik på mandelolja från provence. Rengör din hud ordentligt och efterlämnar den återfuktad med en satinliknande mjukhet och lyster. 
Orginalprodukt 190kr/250ml
L'OCCITANE i boxen är på 35ml

2. TRIND Nail balsam - problem med torra naglar? Detta nagelbalsam från Trind hjälper till att återskapa fuktigheten i nageln och hjälper den att inte torka ut. Apolicera på en ren nagel utan nagellack.
Orginalprodukt 119kr/9ml
TRIND i boxen har jag ingen aning om hur många ml det är.

3. BELLAPIRRE COSMETICS mineral shimmer powder - vackert skimrande mineralpuder som är långvarande och skonsam mot huden. Mixa i din dagkräm eller läppbalsam för extra skimmer. Använd även som highlighter. 
Orginalprodukt 139kr/2.35g
BELLAPIRRE COSMETICS i boxen har jag ingen aning om vad det är för det står inget.

4. BALANCE ME shine on tinted lip salve, Super soft beige (nylansering) - Med 100% naturliga ingredienser får dina läppar en fin hint av färg samtidigt som de vårdas av bla. kakao, mango och kokossmör. Med en fräsch doft från rena, essentiella oljor. 
Orginalprodukt 129kr/10ml
BALANCE ME i boxen är på 10ml och är orginalprodukten.

5. Glossybox - ögonbindeln är glossybox egna produkt som de skickar ut så man får testa.

6. WELEDA millet nourishing shampoo (nylansering) - ekologiskt shampo med macadamianötolja, extrakt från hirsskal och salvia som rengör hår och hårbotten samtidigt som det vårdar på djupet. Hjälper även till att bevara hårets spänst. 
Orginalprodukt 129kr/190ml
WELEDA i boxen är på 18ml.

Såå det var alla produkter och jag är nöjd och det ska bli spännande att testa dom!! :)
XOXO/ Anna-M
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback