Nytt på senaste

Tog av mig gele naglarna som inte satt så speciellt bra! Bättre lycka nästa gång kan man väll säga! Men jag har istället börjat intresserat mig i nagellack så jag sprang iväg och köpte 2stycken vill och bara meddela att nagel oljan köptes för ett tag sedan men jag tänkte att jag kunde visa den samtidigt eftersom jag har använt den och tyckte om oljan.

Samtidigt som jag köpte de två färgade nagellacken köpte jag även en nagellacks borttagning

• Nail polish remover - H&M - 39.50
• Isadora Nail & Cuticle oil - Åhlens - 79kr
• Isadora 772 purple reign - H&M - kring 50 lappen.
• Depend Nr. 377 - åhlens - 25kr

Förlåt för extremt dålig bild!
XOXO/ Anna-M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback