Lush

Jag vet inte riktigt men jag har blivit helt galen i Lush butiken! älskar deras tvålar, dom luktar så gott så för ett tag sen så har jag köpt bara 2 tvålar men ska verkligen köpa mer!


Har ett "prov" på den blåa tvålen för jag ville ha det hehe men den första tvålen jag köpte var 
Honey i washed the kids som är den beige(a) och den luktar heeeeelt otroligt gott man måste bara köpa den! 

När jag ska använda tvålarna så delar jag dom på hälften för då räcker de längre! Så det är därför det är så lite av den på bilden =)

Den andra tvålen är blå och heter Dirty Soap och den luktar mint =)

Honey i washed the kids - 100gram - 55kr
Dirty Soap - 100gram - 69kr

XOXO/ Anna-M 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback