Stockholms resan

Det första jag sa när jag kom hem innanför ytterdörren var - Jag vill tillbaka till Stockholm.
Så jaa jag kan ju säga så här att jag har aldrig varit så otaggad på att fara hem som jag var i söndags helt sjukt!
men vi har haft roligt =) tycker jag ialla fall.
 
Vi var där i 4dagar och på Torsdagen när jag och älsklingen kom ner så blev det att låsa in bagaget på Centralen och sen gå och shoppa, vi gick allvarligt heeela dagen asså ni anar inte huuuur ont i fötterna jag hade, typ haltade hehe.
Det är ganska ovanligt för att vara mig haha jag shoppade inte alls mycket i Stockholm, jag kände att jag hittade inte så mycket som jag gillade och kände att jag kunde lägga pengar på och + så gick pengar till mat på resturang, tunnelbana, fika, Gröna Lund osv. men jag kände ändå inte at tjag hittade speciellt mycket där nere hur mycket jag än hade velat för jag menar Hallå...det är ju Stockholm vi snackar om haha!
En liten bild från Grönan.
 
Fredagen.
På fredagen stannade jag hemma i lägenheten som vi lånade av Ludvigs faster tror jag att det var medans Ludvig, hans pappa och hans storebror for på Bon Jovi konsert.
Det var ändå helt OK att ligga hemma i lägenheten och vila eftersom mina fötter var heeeeeeeeelt slut. 
 
Han var sååå snygg i mina ögon när han skulle på Bon Jovi hih =) <3
I försej så är han alltid snygg och fin i mina ögon vad han än tar på sig.
 
Lördagen.
På Lördagen var det bara att stiga upp tidigt och bege sig in mot stan innan Grönan. Så jag och Ludvig tog bussen till tunnelbanan och tog tunnelbanan till centrum/city eller vad man ska kalla det. Vi shoppade och gick och kollade i affärer och myste. Sen när resten av folket i lägenheten hade vaknat till liv kom dom till stan och så gick vi tillsammans till Grönan vilket var riktigt mysigt eftersom det var så fint väder och vi gick vid vattnet.
 
Grönan.
 
Efter vi hade varit ett tag på Grönan gick jag och Ludvig tillbaka mot stan för att äta men vem ser man inte då jooo trummisen i Bon Jovi så Ludvig typ halvt springer för att söka upp trummisen för när vi såg han först fattade vi/han inte riktigt vem han var men Ludvig kände igen han så det slutade med att vi typ halvt sprang efter och sökte upp han hahah och tog en bild.
haha mäster fotografen JAAG =D hahha ^^ nä men det var lite kul att vi träffade han faktiskt. 
men tillbaks till historian....! Efter vi hade mött trummisen så gick vi och käkade och Ludvig hittade Friday's vilket är en "känd" resturang i Amerika typ. men det var väldigt gott ialla fall och man fick RIKTIGT MYCKET på tallriken haha men det var det värt =)
 
Vi åt Ribs och det var faktiskt riktigt gott men det blev lite mycket för lilla magen haha =)
Mysig stund vi hade tyckte jag <33
 
Sen drog vi till biografen på torget vet dock inte vad gatan hette är ur dålig på gator i stockholm.
Vi skulle se Fast and Furious 6 och det var riktigt riktigt bra faktsikt och jag hoppas det kommer en 7a vilket jag tror att det kommer att göra. =) så vi håller tummarna för det.

Vi var lite ivriga på att filmen skulle börja hehe ;D <3
Som jag sa tidigare filmen var sjukt bra men det jag tyckte förstörde filmen lite var att de hade för högt ljud så man fick typ hålla för öronen när en racer bil kom eller när de slogs osv. så det förstörde lite men annars var det bra.
OCH en sak som jag måste påpeka är att det är ju roligare att gå på bio i Stockholm än hemma haha för nu var det så om det blev en bra scen i filmen, vet inte riktigt hur jag ska förklara med scen i filmen men tex. om de slaggades i filmen och så kom en annan in och slog ner den onde hahaha så började alla applådera och liksom Yäääy osv och det tyckte jag var lite cool för man fick det där riktiga bio känslan enligt mig då haha
och jag menar det händer ju aldrig här hemma när man kolla på bio, då är alla knäppt tysta och vågar typ inte ens äta ett chips haha okej det där kanske var lite överdrivet med chipset men nått sånt hahah 
 
+ att salong 1 var ENORMT STOR hade till och med balkong platser man ba eeeeh.... så här är det deffenitivt inte hemma hahaah ^^
 
Söndagen. 
På söndagen så klev jag och Ludvig upp tidigt för att hinna gå på stan en sista gång innan vi skulle hem, vi han fika vilket var mysigt och Ludvig hittade några saker men jag hittade inte nått. Sen mötte vi upp hans pappa och bror för att få väskorna och bege oss mot Arlanda Express tåget sen nån timme senare satt vi på planet hem =( vilket inte var speciellt kul för båda var enormt trötta och jag ville inte åka hem eller komma hem överhuvudtaget.
 
Jag hade ialla fall jätte mysigt och kul i Stockholm hade lätt kunnat göra det igen speciellt med Älsklingen
Love you<3 
 
ÅÅÅh juste jag blev tydligen känd i Stockholm så de döpte tåget efter mig ;D 
Uppe till höger hahaha kuul :D <33
 
XOXO/ Anna-M
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sara Lundström säger:

Åh vad söta du och din kille är tillsammans! :-)

Svar: .Haha TACK! :)
Anna-Maria

2013-05-28 | 17:16:38
Bloggadress: http://saracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback