Sommar =D

Asså HARREGUD !! idag var det verkligen sommar väder! Det var sååå sjuuukt varmt det var väll ungefår 21 grader varmt och vindstilla.
Var riktigt göad idag måst jag säga =DD
 
Efter skolan mötte jag upp Louice och så gick vi och solade sen solade vi ännu mer och satt och njöt okeeej kanske inte njöt haah utan snarare dog av värmen haha, vi satt och pratade en stund om allt från himmel och jord som vi alltid gör =) sen tog båda bussen hem.
Och sen när jag kom hem svalkade jag av mig och gick ut och solade igen och grillade med brorsan. Great =)
 
Sen nu sitter jag här och är bränd typ lite hehe ^^
     
 
 
Imorgon har dom lovat ännu värmare så det får vi hoppas på, då blir det att steka lite till menar man måste ju få passa på för snart kommer det väll börja komma istappar som hänger hahaha jaa man vet aldrig in north haha 
 
Älskar sommaren Aaaah jag dööör älskar den verkligen  =DDDDDDD det är så fint på sommaren och så himlans mysigt när man kan vara ute så sent på kvällen/natten utan att det blir kallt eller mörkt =) så tummen upp för det! =)
 
Jajajajaaaa nu har jag babblat en hel del och jag ska ta och skriva en Dag-8 nu =D
XOXO/ Anna-M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback