Lite gott och blandat.

Hej! Dåligt uppdatering igen -.- jag är usel på att uppdatera men tror att de tär för att det är mycket i skolan nu men det ska jag inte alltid skylla på men kanske en viss del =DD hehe
 
Hur som helst eller i alla fall som jag alltid skriver i mina inlägg vilket jag borde sluta med hehe.
Och om 17 dagar åker jag till Stockholm med min finaste älskling YÄÄÄÄÄÄY så himlans kul alltså! men det blir inte så roligt om han tar med mig till Gröna Lund hahah ^^ är inte så förtjust i karuseller. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli. hahahha =)
 
Känner också sååå sjuuuuuuuuukt med stress eftersom snart är det Sommarlov och nationella proven är i farten plus att jag ska sitta och göra bort lite rester och ska sitta och skriva ett avslutningsarbete på 20 sidor och måste göra marknadsundersökningar osv och redovisa allt utantill i 20minuter eller mer och ska vara färdigt vecka 21 eller 22 i don't remember. Men man känner bara Zzzzz..! -.- Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta. men sen när allt är över kommer man vara stolt över sig själv och så kommer det att släppas en stor sten från axlarna. Vi får alltså hoppas att allt ordnar sig i slutändan.
Det är det som händer just nu idag och lite eller ja i stort sett framöver till sommaren.
 
Apropå absolut ingenting men när vi ändå är igång med skrivandet så kan jag passa på att säga att jag har haft sååå himlans mysigt i helgen med babeeeiii <3 Vi satt och grillade marshmallows och korv inomhus i öppna spisen hiihi och åt kladdkaka och glass och myste sååå kul. Plus att korv är det bästa jag vet att grilla =DDDD så det vart himlans gott.
 
Har även ätit årets första mjukglass! =D Okeeeej det var typ för en vecka sedan men ändå hihi =DD
Den var go =D
Nu har jag inget mer att säga, har nog fått med det mesta =) såå
 
ooooooh kom på att jag ska nog även börja med en sån där 30 dagars lista fast en lite mindre variant just för att få bloggen att rullar på =)
 
XOXO/ Anna-M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback