Dag - 9 och Dag - 10

Dag - 9 Senaste filmen jag såg och vad jag tyckte

De senaste filmerna/filmen jag såg var Fast and the furious filmerna.
Håller på att se från film 1 till film 5 för den sjätte ska jag och älsklingen se på bio nu när vi är i Stockholm :D

 
Tycker verkligen att filmerna är svin bra rent ut sagt! I love them!
 
Dag - 10 3 favorit bilder.
 
1) 
 
2) 
<3333
 
3) 

Det här är ingen bild som jag direkt tycker om men det är just Hennan som jag verkligen gillar och vill verkligen skaffa en till sån där henna tattoo :DD i really like that..!
Hehe kanske nån gång i framtiden göra en riktigt tatuering till kors exakt som hennan. eeehehehe galen tanke men kanske!, hade verkligen velat ha en sån även om jag inte är kristen. :)
 
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback