Dag- 5,6,7

Dag - 5 Innehållet i min väska.
Min väska ser ut så här och det är favvo väskan!
Plus att ni f¨r ursäka den dåliga bilden, fick inte till nån bättre.
Men min väska ser ut så här och den är svart med guldiga ringar/detaljer eller vad man ska säga. Väskan ser likadan ut som alla andra väskor gör innuti och även bak. 
Innuti har den ett allmänt stort fack och en dragkedje ficka på sidan som ni kanske fattar haha men sen har den också dom där två fickorna till telefonen och de.
Har även en dragkedje ficka på baksidan av väskan.
 
Det brukar varriera vad som finns i väskan men nu ser det ut så där.
Jag hade inget heller i dragkedje fickan i väskan och inte heller i dom där fickorna till mobilen och de, det var helt tomt.
Men det som fanns i väskan vad:
  • Ett block och massor med papper från skolan.
  • Ett reklam papper från The body shop.
  • 2 stycken klämmor. 
  • Mina hörlurar.
  • Min plånbok från Monki.
  • Hade även ett par sockar haha tror det kan ha varit från idrotten men de positiva är ju att dom är rena =) haha
  • Hade även också ett par vantar.....jaaa man vet aldrig när det kanske blir kallt eller börjar regna haha
  • Min nässesär med tjejprylar. Ut i fall att.
  • Hade också en flaska med vatten 
  • Hårspray.
Bakom väskan fanns det ett dragkedje fack och där hade jag 
  • En handkräm
  • En nagelfil.
Jaaa så ser det ut i min väska ialla fall idag =)
 
Dag- 6 Min frukost.
Då kan jag säga direkt att jag hinner aldrig äta frukost på morgonen när jag ska till skolan och jag är inte hungrig då men jag tar alltid med ett äpple och drickyoghurt. Så jag svälter inte haha. Det brukar vara så att när jag direkt kommer till skolan så äter jag upp allt för då är jag hungrig! så det blir som en frukost 8.15
 
Dag- 7, 5 bloggar som jag läser.

Asså jag läser otroligt många både kompisars och kända bloggares bloggar. Men det är ju typ dom där standard ex. Kissies, Kenza, Paula, mina kompisars bloggar och det är några stycken ehhe =)

XOXO/ Anna-M
Passar på att slänga in en bild på framtidens supermodell ^^ 
Grekland/Rhodos i sommras
Lill killen min <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback