Dag 4- Min mobiltelefon

Min mobil ser ut så här! Det är en iPhone 5 och jag fick den när jag fyllde år i september men jag har för mig att den inte hade kommit ut då så pappa beställde den till mig så fick jag den när dom skickade ut telefonen
 
När man låser upp telefonen så kommer man till den här sidan och där finns först: Meddelanden sen kalender, Bilder, Kamera, Videor, Kartor, Vädret, en passbok, Anteckningar, Påminnelser, klocka/Alarm, Aktier (Som aldrig används) sen en tidningskiosk, iTunes, App Store, Game Center, Inställningar, Mail, Musik och Telefon och Safari som är internet.
 
Sen om bläddrar åt sidan så kommer det massa appar men man kan även göra små "rum" eller vad man ska säga som man kan samla saker i och om man bläddrar då till sidan som jag är på nu så är den första "appen" som är ett "rum" och där finns: Kontakter, kalkylator, Kompass, Röstmemon, Bakgrunder HD, Har även 2 Emoji appar, jag har en översätt app, Timer, Glow BG och Frameartist.
 
Och så här ser det ut om man går bort från det där lilla "rummet". Då har jag 4 stycken till "rum", ett med Fotografi appar, två rum med spel och ett rum med underhållning som kan vara SF Bio, Youtube, tv.nu och online butiker ex H&M.
sen så har jag  Aftonbladet, yr.no (för att kolla in vädret), sen Facebook, Instagram, Skolmaten, Big day life som är en app som räknar ner dagarna ex till skolavslutningen, eller till nån resa eller så. Sen då så har jag en ficklampa, RIX fm radio, NRJ radio som jag aldrig lyssnar på, sen iTube som är en app som man laddar ner musik på, sen Mikz app som man typ kan få rabatt på/i haha, sen PhotoJus, ettrum till, Pix och PixLromatic.
 
Sen om man bläddrar igen åt sidan så kommer det ett till rum, Blogg.se, Voice plus, FrameUrlife free, InstaCollage free, sen ett spel 4 pics 1 word, Angry birds, mobiltjänsten banken, Icomania, Fat bird, Ganster G, och ett rum med spel i, Okänt Nr? som visar vilket nummret är om man inte känner igen ett eller så, Sen LLT busstider, och sist men inte minst Moldiv som är nån collage app.
 
Jaaa... så ser det ut i min telefon, det är ganska stökigt i den men men... hahah =)
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback