Babbel babbel...

Inget speciellt har hänt idag.
Började dagen med att vakna upp till världens finaste sen så var det sovmorgon men missade den första bussen så tog nästa och kom 25minuter sent eeeheheh... Hade en lektion sen Lunch och det var Tacobufé and it was amaziiiiiiiiiiing yummy =DD Sen var det bara att sätta igång att jobba med produktenarbetet som tar en evighet att göra, det känns som om att hur mycket man än gör så ser det fortfarande lika lite ut man har skrivit.
 
Efter skolan var jag tvungen att gå till Grafit/Apple store och The Phonehouse och till Telia med en marknadsundersökning som jag var tvungen att förklara om. Just för att jag ska kunna ta lite framsteg i arbetet.
 
Blir också att fara till doktorn på fredag troligen! just för att jag har konstant huvudvärk! Grejen är att jag har haft huvudvärk ungefär varje dag typ så länge jag kan minnas men eftersom jag är så van att ha det så är jag bra på att dölja huvudvärken men det har börjat bli värre, alltså kraftigare värk och då mår jag RIKTIGT dåligt och så ska jag dit för att kolla ryggen för att det gör ont i (vänta är det lungorna eller njurarna??) haha pinsamt det blev nu men jaa jag får ont när jag andas har haft det ett tag men det kommer och går så nu fick jag nog så doktorn på fredag för att kolla huvudvärk och rygg. Check!
 
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback