Trötten plötten X 100!

Idag är det Tisdag och det har varit friluftsdag idag och jag gick på isen med dom flesta i klassen och satan i gatan vad ont jag fick i min tå och så hade jag juu såklart ont i resten av delarna i kroppen. men som tur var så var det strålande sol :) så det är vi glada för.
köpte en ny dricka som jag tog med i matsäcken som hette Snapple haha det är så kul att säga det Snapple....Snapple....Snapple haha men den drickan var sååå sjukt god ialla fall och finns på kvantum om nån vill veta och den är rosa och är i en "glas" flaska typ :)) haha
 
Meeeen imorgon är det onsdag och det kommer bli världens tråkigaste dag för att jag känner att jag är så galet slut i hela min kropp så jag kommer vara trött hela dagen imorgon + träningsvärk också + att det är laxlåda på skolan :((( gånger 7.
 
xoxo/ Anna-M
förlåt för bilden också!! Hittade ingen annan... :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback