Pluggning så det bara sjunger om det!

Sorry sorry sorry...! för dålig uppdatering..!! Det har bara varit mycket nu här i livet.
Men ialla fall jag ska försöka uppdatera oftare. 
Idag ska jag plugga som ett jag vet inte vad! jag har matteprov, teori prov (idrott), måste göra en kampanj, måste plugga historia, göra ett träningsprgram och det var säkert något mer som jag glömt att säga att jag måste plugga men ialla fall det stressar mig att matteprovet och teori provet är på samma dag. Tisdag. och att teori provet är typ 1 mil lång haha men det är såå sjukt mycket att plugga och om jag failar på teori provet så måste jag göra om det tills jag klarar det och det har jag inte tid med! 
Men snart är det påsklov! men joo vad händer inte då ?! Joo man måste plugga på sitt lediga lov! det gör mig såå suur, skolan säger att man inte ska behöva plugga hemma men vad får man inte då? Joo man får uppgifter man ska skriva under lovet asså ååååh jag blir så sur att skolan säger att man inte ska behöva plugga på sin ledighet! menar vi går juu iskolan 5dagar i veckan och är lediga 2dagar men då ska man ändå sitta och plugga till skolan för att man har massor med grejer. jag blir ba ÅÅÅÅH :( när jag tänker på det!
 

förlåt för värsta irriterande inlägget med det är så jag känner men jag ska kämpa mig igenom dom 2 sista åren.
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback