Ut och njuta.

Fick ideén att tvinga Louice ut med mig haha ville hitta på något och även om man inte gör något speciellt när man är med henne så är det ändå roligt för vi skrattar och pratar om allt som inte ens finns med i värld historian! så det är juu alltid bra ^^
 
Vi skulle mötas kring 19 och då får vi se vad vi hittar på. Som vanligt så blir det ju alltdi nånting. 

Annars då?.... jooo har bara suttit inne hela dagen och inte gjort någonting alls, jo typ bara tjockat i mig massa gott hehe ^^ Men Anna-Maria du måste ut på dagarna inte sitta inne! jag vet jag ska verkligen försöka men på Måndag börjar jag ju ändå jobba så då är jag ju ute i 3 hela veckor.
 
Ny väskan får följa med och det blev vita byxor och en knall lysande "rosa" färg eller vad man nu vill kalla det och såklart mina favorit skor vita Converse ska på fötterna.
and excusez-moi för dåliga bilder + bakgrunden!
 
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback