Shopping på senaste tiden.

Tänkte visa vad jag har köpt eller vad jag har lyckats att samla på mig under den senaste tiden eftersom jag är så dålig på att lägga upp vad jag har köpt på en gång hehe ^^ så nu visar jag det.
 
1. Sjal - Kappahl (kommer inte ihåg priset men tror det var kring en 100 lapp)
2. 2 stycken linnen - JC - tag 2 betala 99kr
3. Lysande rosa T-shirt - H&M- 49.50 kr
4. Stickad tröja - Bikbok - 249kr ( köpt i Stockholm )
5. Vit tröja - Bikbok - 99kr 
    Vitt linne - H&M - 49.50kr
6. Vita jeans - Cubus - 299kr (mina andra vita blev bruna i tvätten, var tvungen då att inhandla ett par nya som blev dessa vita jeans)
7. Jeans shorts - H&M - 199kr (köpt i Stockholm)
 
Inhandlade också saker som inte var kläder precis ^^
1. Make-Up borttagnings servetter - Dollars store - 10kr ^^
2. Nivea hudkräm - Parelle - Kring 50kr tror jag
3. "Glas" - Clas Ohlson - 49kr ^^ Älskar det där "glaset" eller vad man ska kalla det haha har inte druckit ur något annat glas än denna rosa "mugg" kanske man ska kalla den ahahha ^^ love it anyway ^^
4. Väska - Cubus - 225kr
5. Victoria Secret Body spalsh - Parelle - 120kr <3
6. Och till sist ett par Ballerina skor - Skopunkten - 99kr tror jag ^^
 

lägger upp en bild närmare på väskan och en bild närmare på Body spalshen.
 
Jag köpte då Love Spell som är en av dom godaste splashen av dom alla. =D
som sagt 120kr kostade den och är jätte nöjd med köpet =DDD
 
Och väskan som är svart och har lite kedjor som sitter på bandet. kanska simpel med ändå lite rockig eller?! men jag ryckte ialla fall om den, den var liten och var ändå EXTREMT rymlig, den hade huuur många fack som helst hahah nää men jag gillade den och såååå klart som på alla bilder så är allt snyggare i verkligheten än på kort ^^ just saying haha
 
men det är vad jag har köpt på senaste, så nu blir det slut på shoppingen den får helt enkelt vänta.
XOXO/ Anna-M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback