Påväg till skolan

Vaknade kl 06.00 och ska börja göra mig i ordning för att sen ta mig vidare till skolan som jag verkligen inte har lust med! men som tur är det det bara 2 dagar KVAR!! =D okeeej om man inte räknar med idag.
 
Behöver plugga Historia när jag kommer hem för att jag failade på historia provet för ett tag sen och historia läraren var så snäll så jag behövde inte göra om provet utan fick bara nån uppgift att göra =) så det är braa!
Ska även övningsköra idag igen, jag ska bli bäst på att köra bil ;) 
Igår tyckte jag att jag var duktig och jag blev lite stolt över mig själv ihih. Jag körde i trafik eller jaa i trafik och trafik först var vi på Studio Kronan där vars det är stort och öppet så det är perfekt att övningsköra och sen körde jag hem så jag kan väll tycka att jag har kört i trafik med rondell osv. men det gick faktiskt bra! =D
 

Det som kommer att hända i veckan:
 
Måndag - fortsätta att kolla på redovisningar och bedömma. Ev. gå efter schema.
 
Tisdag - APL dag, ska hitta någonstans att jobba för vi har praktik i 3 veckor när vi börjar skolan igen.
 
Onsdag - Avslutningsdag =D Yeees Anna-maria du klarade det!

Jag bara älskar dom där sista veckorna i skolan innan sommarlovet ^^
 
 
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback