Hemma!

Har varit hemma ett tag nu. Rensade mitt skåp och hade inget att stoppa alla böckerna i så fick bära omkring på dom tills min buss gick och jag kan ju säga så här att min arm blev typ ur funktion hahaa

Imorgon är det APL dag vilket betyder att man ska ut och söka jobb till praktiken som kommer till hösten så det blir väll spännande men jag vet redan vars jag vill praktisera och det är på Lindex för jag trivdes verkligen där och jaaa jag ville utveckla mig på Lindex för i år hade vi bara APL dag alltså praktik i 2dagar och nu är det i 3 veckor så jag vill se vad Lindex har mer att erbjuda =)

Idag fick vi tårta av våran Engelska lärare Malin för hon tyckte att vi hade varit så duktiga osv. Hon hade aldrig bakat en tårta till sina elever men till oss gjorde hon det så man känner sig lite stolt hehe men det var väll gulligt + så fick vi läsk hihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback