Avslutningsdagen

 Började kl 10.00 idag och hade kubb spel på Gultzaudden och mitt lag vann först mot den andra halvan av klassen men sen förlorade vi =( men haha våra lärare hade en överraskning till Lunch och det blev PIZZA och läsk haha och alla andra klasser fick festis och typ korv haha lite kul hihi ^^ men förstår inte hur vi har förtjänat det haha men tydligen har vi varit duktiga hehe
Lärarna hade typ beställt 7 låder med Pizza och det var Kebab och Hawaii Faaan vad gott det var och det händer inte varje dag!
 
Slutade typ halv 12 och då gick jag in mot stan för att vänta på Louice och då gick jag på Parelle och märkte att de hade börja sälja Victoria Secret body splash och såååååååå klart köpte jag en på en gång jag hann inte ens tänka för jag var bara tvungen att ha en så jag köpte en Love spell för den luktar så gott och hade redan en Love spell fast mindre som jag fick av Ludvig när han hade varit i USA och sen dess har jag tok älskat Love spell <33 
Aaaah den luktar sååå gott!
Sen mötte jag upp Louice och hon var också bara tvungen att ha en Love spell så jag följde med henne och köpte en och då slutade det med att jag och Louice är riktiga Victoria Secret girls ^^ Vi gick och satte och i hamnen i stället för att fika och satt och prata och skrattade som vanligt hahaha ^^ 
plus att det roliga var att vi såg typ exakt likadana ut ahah båda hade ljusa jeans och vita converse och Victoria Secret body splashes och båda hade skinnjacka och brunt hår hhaha ^^
 
Har sagt EXTREMT många gånger idag att shiiit det är sommarlov idag, jag kan inte riktigt få in det i min lilla hjärna haha det går in genom ena örat och ut genom det andra, det är som om att jag inte vill fatta det ännu haha men det är grymt skönt men börjar jobba på måndag =(
jajajajaja nog med prat nu ska jag gå och njuta av sommaren och ev. övningsköra 
 
XOXO/ Anna-M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback