-.-

Känner på mig att det här kanske blir en dålig dag!
Jag har ONT, är TRÖTT, det REGNAR och det är boring väder ute!!
men en sak som jag ska göra idag ialla fall som är lite roligare är att övningsköra. Hahah var det bara jag som tyckte det var lite lite läskigt första gången man skulle köra haha och hade en mamma som alltid drog i handbromsen så det var nog hon som gjorde det lite läskigt hahhahaha!
 
 
Igår var jag och Ludvig på bio och såg Hangover 3 och den var sååå bra hhaha enligt mig så tyckte jag att Hangover 3 kommer på första plats och Hangover 1 på andra plats och Hangover 2 på sista plats. Så det enda jag ska säga är att jag REKOMMENDERAR verkligen att se filmen.
 
riktigt bra film!
 
Idag ska jag försöka få tag på Ludvig och så ska jag övningsköra. och Imorgon är det skola =(
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback