-

 
Det börjar bli lite långtråkigt att vara hemma alltså att inte sommarjobba, men heeeee e lungt ialla fall ^^ gött ändå att få göra vad man vill under dagarna. ^^
 
Det var midsommar i fredag och den spenderade jag med Ludvig och hans släkt <3 jag hade jättemysigt även om det inte blev allt för sent :) sen for vi hem till han och hade mysigt och kollade på film. Har varit där hela helgen plus att vi fastnade båda två för Sällskapsresan haha för jäkla bra! =DD så jag har haft det underbart hela midsommarhelgen <3 =)
 
Vet inte om det kommer hända något speciellt under veckan men annars får jag väll hitta på något! haha antagligen.
Frågade Louice om vi skulle ta en fika i kväll/eftermiddag men hon har inte svarat så får se om det blir något, förmodligen blir det nå =)
Från någon gång jag var med Louice =)
XOXO/ Anna-M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback