Movie times

I Lördags var jag på bio med Ludvig och vi såg Dumma mej 2 och OMG! den var huuuur kul som helst hahah, mycket bättre än Dumma mej 1.
Ludvig köpte även en Dumma mej "meny" eller hur man nu ska säga det och den var huuur cool som helst haha, man fick en mugg och på den var en sån där gul varelse som är med i filmen och den var sarriöst huur cool som helst haha de är såå himla söta ^^ 
 
Sen for jag igår med Louice på bio och såg The internship och den var faktiskt himla bra komedi. När jag såg filmen ville jag bara börja jobba på Google hahaha hehe ^^
 
Ska in till stan idag också med min käre far så vi får se om det finns något sen att lägga upp =)
XOXO/ Anna-M
 
 

Kommentarer
cassandra gigel säger:

sv; jo jag kan nog fixa en sån video! :) men blir sen när jag är hemma ifrån landet osv :)

Svar: Okkkeeej :)
Anna-Maria

2013-07-07 | 14:36:25
Bloggadress: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback