Home from Belgien

Nuuuu så är jag hemma från Belgien. Spenderade en vecka där med Ludvig hos hans moster :) Vi var "barnfria" hela helgen sen på veckodagarna skulle vi vara barnvakt tills deras mamma eller pappa kom hem sen kunde vi göra vad vi ville typ stan som det blev ganska många gånger. hahah
 
Handlade inte såååå himla mycket men gjorde mycket under tiden vi var i belgien som pengarna gick åt till ex. resturang, små saker att äta osv.
Handlade från - MAC - Highlighter i Soft and gentle, Victoria secret - Body mist i Pure Seduction - Lip gloss i Candy Baby. Handlade även från H&M - Svart Klänning ca. 149kr (måste visa den sen på bild när jag har på mig klänningen för det är så svårt att visa annars.) och sista grejen jag handlade var en - Kofta från Marc o polo och har ingen aning om vad den kostade kanske kring 600 svenska kronor. Samma med den måste visa den på bild när jag har på mig den annars är det så svårt att visa).
 
Fick även lite "pressenter" från Ludvigs små kusiner, massor med teckningar och en sten! ^^
Det var allt jag handlade från "stan" även om vi var på stan typ varje dag men men .....! ^^
 
Dag 1.
så var jag och Ludvig på Arland efter att ha flygit ner dit. Vi väntade i kanske 5 timmar på planet till Belgien men enligt mig och Ludvig gjorde det inget att vi fick vänta eftersom det fanns massor med butiker ex. Victoria Secret OMG!! =DD glad jag blev när jag såg butiken men det var VERKLIGEN inte stor haha minsta Victoria Secret som tror jag existerar! Gillade butiken ialla fall ^^
 
Nästa dag gick vi en liten tur in the City/ in Town och gick och kollade på vad som fanns där för det var första gången för mig i Belgien men Ludvig hade varit där tidigare, men ialla fall så tog Ludvigs moster in oss till stan och visade lite.
 
 
 
Hahahaha det ser ut som om att Ludvig är inklistrad i bilden haha ^^ <33
 
Tyckte det var såååå himlans fin på kyrk stället ´! ^^ alltså det var som ett område där vars kyrkan var som byggdes förr i tiden.
 
Kramisen <3
By the way typ alla buskar  där i Belgen var riktigt fin klippta. Det fanns runda, fyrkantiga, ovala osv. ganska coolt faktiskt för så är dom inte i Sverige! ^^
 
Tyckte att husen såg riktigt coola ut, dom såg ut som The aristocats husen där vars katternas ägare (madame) bodde i haha ^^
 
En kyrka i stan. Huuuuuur stor som helst.
Det enda jag tänkte på när jag var i den där kyrkan var Tänk att allt är typ handgjort! heelt sjuukt, snacka om talang.
 
Jag och Ludvig hittade ett nytt favorit stället som hetter Irisch Pub (tror att det stavas så) dom hade jättegott där.
 
MMmmmm..... fa gott!
 
asså jag måste juu ha ett minne som en guldfisk just nu men jag trooor att det var bland dom sista kvällarna så älskligen spelade på en pub on stage hihih det var faktiskt jättebra spelat, jag var så nervös för hans skull men han gjorde det galant!! stolt eeeh... Svar JAA! =D <3
heheh för den delen så var både jag och Ludvig myndiga i Belgien/Bryssel. Det var 16år på pub, alkohol, man fick köpa alkohol själv osv helt crazy men jaa jag vet jag är en duktig flicka som inte dricker! ^^
 
vi hann göra massor under resan även om det bara var en veckan och jag tror aldrig någonsin att någon i hela universum har gått lika långt sammanlagt som jag och Ludvig gjorde i Belgien phuu.... har aldrig varit så slut i mina ben och fötter som idag och som då! hahaha men jag har haft jätte roligt and i love you babee <3 
Tackar också Ludivgs moster som betalade resan för oss så vi kunde komma ner till Belgien tack så mycket!
 
XOXO/ Annna-M
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback