Axcent Vintage

Jag måste nog vara den lyckligaste flickan på jorden just nu.......! =DD
igår kom Ludvig med en liten pressent och hann knappt öppna själva kartongen innan jag visste vad det var =D
 
Jag fick en Axcent Vintage klockan som jag har velat haft huuuuur länge som helst ! 
Jag blev huuur glad som helst, det var just den här gröna som jag ville ha!
Det blev som en riktig överraskning alltså, hade verkligen ingen aning om att jag skulle få den eller någonting!
Snacka om att ha lyssnat när jag har pratat ahahha ^^ <3
 
Måste ju ha den fiiiiiiinaste älsklingen i VÄRLDEN !! <33 =DD Tack Ludvig! Jag älskar dig! <333 =DD
Super glad tjej just nu alltså =DD
 
XOXO/ Anna-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback